Tematică:
1. strategii interne și externe de îmbunătățire a controlului atenției;
2. autoservirea și independența în cazul copiilor cu ADHD;
3. strategii interne și externe de îmbunătățire a memoriei;
4. opoziționismul și comportamentul agresiv – modalități de abordare;
5. adaptarea programelor ABA în funcție de specificul ADHD-ului (înțelegerea scopurilor programelor prin prisma deficitului de atenție, stabilirea răspunsului acceptat, modalități de prompt);
6. dublu diagnostic: autism și ADHD – să conștientizăm dificultatea intervenției terapeutice și adaptării programelor, dar și necesitatea lor pentru valorificarea potențialului copilului;
7. stabilirea scopurilor specifice în terapie/spargerea sarcinilor.
Maniera de lucru este una interactivă, dinamică și centrată pe găsirea de soluții practice.
Workshop-ul nu cuprinde o prezentare teoretică a ADHD-ului, îi rog pe cei care nu au interacționat cu un copil cu ADHD să se documenteze anterior.
Se recomandă o ținută lejeră.
Număr de locuri: 10
Taxa de participare: 100 ron (pentru părinți și studenți taxa este de 80 ron)
Locația: București, B-ul Unirii 76, bl. J3, Sc. A, et.2, ap.7
Înscrieri: Mihaela Luca (mihaelaluca_psi@yahoo.com,
Acest workshop NU este acrediatat de Colegiul Psihologilor din România, nu se primesc credite.
Alte subiecte postate de Mihaela Luca
Shadow - notiuni introductive
Particularitatile limbajului copilului autist
Shadow - notiuni introductive
Particularitatile limbajului copilului autist