Adresat persoanelor implicate in lucrul cu copiii cu nevoi speciale
Abordarea copiilor cu nevoi speciale din perspectiva psihologului, a psihopedagogului sau a asistentului social implica atat o buna cunoastere a metodologiilor utilizate, a psihologiei copilului si familiei cat si un nivel avansat de autoanaliza si dezvoltare personala.
Data: octombrie 2010
Durata: 24 de ore, fiecare sesiune va dura 3 ore si se va desfasura saptamanal
Pret: 15 lei/ora; pret total 360 lei
Numar participanti: max. 15
Data limita de inscriere: 10 octombrie
E-mail: alina_ntmy@yahoo.com
Tel: 0723-671.799
Locatia: Bucuresti
O cunoastere cat mai cuprinzatoare a elementelor ce graviteaza in jurul psiho-patologiei copilului determina o abordare creativa si unitara din partea specialistului, posibilitatea unor transformari benefice familiei dar si un suport important oferit copilului.
Scopul acestui proiect este dezvoltarea personala in randul specialistilor din aria psiho-patologiei copilului, avand ca si punct de pornire capacitatea de potentare si provocare a activitatii desfasurate.
Teme abordate:
• tulburarea de atasament,
• trauma abandonului,
• respingerea sociala,
• limite fizice sau psihologice,
• agresivitate sau autoagresivitatea,
• sentimentul de vinovatie,
• rolul de parinte si autoblamarea,
• capacitatea de continere si securitate.
Grupul tinta: se adreseaza tuturor celor implicati in lucrul cu copiii cu nevoi speciale (dizabilitati fizice si pihice, autism, ADHD):
• Studenti: psihologie, asistenta sociala, psihopedagogie speciala, medicina, sociologie, pedagogie, comunicare
• psihologi, asistenti sociali, educatori, invatatori.
Grupul se va desfasura in cadrul Scolii SPER cu orele recunoscute
Trainer: Alina Porumboiu
Psiholog, psihoterapeut, trainer de optimizare si dezvoltare personala.
Masterand in Psihodiagnoza, Psihoterapie Experientiala Unificatoare (PEU) si Dezvoltare Personala (Universitatea Bucuresti).
In curs de formare in terapii transpersonale (ATT ‘Asociatia de Terapii Transpersonale’).
Experienta in educatia non-formala a tinerilor si copiilor (Fundatia Olde Vechte – Olanda).
Experienta de 3 ani in lucrul cu copiii ce prezinta tulburari din spectrul autist si ADHD.
Cursuri de formare in terapii comportamentale – Univesity of North Texas (curs online) si terapii relationale.