Curs de perfectionare acreditat ANC ( fost CNFPA) , recunoscut U.E., la finele caruia participantii vor primi certificat de absolvire de competenta profesionala pentru ocupatia de Formator (cod COR 242401, cod COR vechi 241205), avand antetul Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Inovarii, Tineretului si Sportului.
Organizator: Asociatia “Centrul de Comunicare si Dezvoltare Umana - Phoenix”
Data: pe tot parcursul anului la o data ulterioara definitivarii formarii grupei si de comun acord cu participantii. Informatiile actualizate se gasesc pe site-ul asociatiei.
Durata: 3-4 zile
Pret: 400 lei (+55 lei taxa de examen)
Contact: Psiholog Maria Comaneanu
E-mail: comaneanu_maria@yahoo.com
Tel: 0734-218.855
Locatia: cursul poate fi sustinut in orice localitate, cu conditia formarii unei grupe de minim 15 cursanti. In acest caz se va include un cost suplimentar minim de deplasare, variabil in functie de locatie.
Acte obligatorii necesare inscrierii:
- copie CI
- copie certificat de nastere
- copie certificat de casatorie (in cazul schimbarii numelui)
- copie diploma de studii (diploma de licenta)
!!! Oferta: pachet cursuri anc= consilier dezvoltare personala+formator= la cursul de formator nu se va mai plati taxa de examen !!!
Pentru inscrieri completati FORMULARUL! Formularul completat se trimite si pe adresa email: comaneanu_maria@yahoo.com (detalii telefonice la 0734218855 Comaneanu Maria)
TIPUL CERTIFICATULUI ELIBERAT
Spre deosebire de alte cursuri cu aceeasi denumire si cod COR 242324, noi oferim toate CATEGORIILE DE UNITATI DE COMPETENTA (4 Unitati de competenta generale si 5 Unitati de competenta specifice) conform Standardului Ocupational in vigoare. Acest lucru va asigura un mai mare camp de actiune profesionala.
Prezentul certificat este insotit de un Supliment descriptiv in care se regasesc unitatile de competenta specifice cursului (in cadrul ACCDU-Phoenix – 9 UC).
Certificat de calificare profesionala eliberat de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Inovarii, Tineretului si Sportului, prin ANC-Autoritatea Nationala pentru Calificari (CNFPA). Prezentul certificat este insotit de un supliment descriptiv in care se regasesc unitatile de competenta specifice cursului.
Art. 23, alin. 1 din OG 129/2000
⇒ Incepand cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizati, furnizorii de formare profesionala trebuie sa faca dovada ca realizeaza programele de formare profesionala cu formatori care au pregatirea pedagogica specifica formarii profesionale a adultilor si pregatirea de specialitate corespunzatoare programei de pregatire.
TEMATICA CURSULUI:
1. Pregatirea formarii:
- Stiluri si situatii de invatare;
- Resursele necesare activitatii de formare;
2. Invatamantul traditional vs training / formare;
3. Programele de pregatire si competentele profesionale;
4. Programa de pregatire sau programa analitica;
5. Pregatirea activitatii de formare:
-Pregatirea formarii
- Proiectarea activitatii de formare
- Realizarea activitatilor de formare
6. Desfasurarea activitatii de formare:
- Aplicarea metodelor si tehnicilor speciale de formare
- Evaluarea participantilor la formare
7. Evaluarea si promovarea programelor de formare:
- Marketing-ul formarii
- Evaluarea, revizuirea si asigurarea calitatii programelor si a stagiilor de formare
8. Plan de pregatire al unei activitatii de formare
9. Model de agenda al unui program de formare
10. Realizarea activitatii de formare
11. Formatorul si rolul lui:
- Care sunt competentele unui formator eficient?
- Care sunt responsabilitatile formatorului?
12. Etape ale procesului de formare;
13. Identificarea necesitatile de instruire si pregatirea activitatii de formare;
14. Folosirea limbajul verbal, limbajul nonverbal si paraverbal in favoarea lor;
15. Administrarea situatiilor dificile de livrare (ex. grupe de cursanti neintersati de invatare);
16. Reguli de transmitere a informatiei;
17. Structura continutului unui program de formare;
18. Aleagerea informatiilor relevante pentru obiectivele de instruire;
19. Construirea activitatilor care sa duca la indeplinirea obiectivelor de instruire;
20. Facilitarea si invatarea pe parcursul si dupa finalul programului de prezentare/instruire;
21. Aplicarea metodelor si tehnicilor speciale de formare;
22. Tehnici si metode de formare;
23. Marketingul formarii;
24. Organizarea programele de prezentare/instruire si a stagiilor de formare;
25. Evaluarea programului de prezentare/instruire pe baza unor criterii relevante, asigurarea calitatii programelor si a stagiilor de formare:
- Evaluare vs feedback in programele de formare
- Instrumente de evaluare a programelor de formare
26. Raportul trainerului.
Asociatia Centrul de Comunicare si Dezvoltare Umana - Phoenix