Autorul dezvolta o serie de instrumente prin care riscurile pot fi gestionate in mod adecvat.
Pentru aceasta este nevoie de o intelegere clara a surselor riscului si de o identificare a tuturor posibilitatilor de a-l reduce.
Autor: Sayan Chatterjee
Editura: ALL
Colectia: Top Management
ISBN: 978-973-571-865-7
Numar pagini: 256
Format (cm): 16,5x23,5
Anul aparitiei: 2010
Pret: 34,90 lei
Cartea ofera un model teoretic cu ajutorul caruia problemele legate de managementul riscului pot fi abordate cu succes. Acest model ia in considerare trei tipuri de risc: riscul ca cererea previzionata pentru un anumit produs sa fie mai mica sau mai mare decat cea reala, riscul ca firmele concurente sa castige, prin imitatie, o cota de piata semnificativa si riscul ca firma sa nu fie capabila sa produca la nivelul si calitatea cerute de consumatori. Cele trei tipuri de risc sunt examinate minutios. Modelul ofera un instrument extrem de valoros, prin care riscurile inutile pot fi evitate, iar cele asumate pot fi corect evaluate. Sectiunea a doua a cartii ofera o analiza detaliata asupra strategiilor de intrare pe o piata noua.
Autorul nu se limiteaza la furnizarea unui cadru teoretic. Autorul examineaza atent o serie de optiuni strategice ale unor companii importante, precum Microsoft, Apple, Dell si Southwest Airlines. Numeroasele studii de caz ofera o privire de detaliu asupra unor miscari strategice ale acestor companii.
Adresa de mail pentru comanda: comenzi@all.ro
..